Door op te treden als wereldwijde autopartner voor Now United zal Jeep zijn eigen wereldwijde fanbasis verenigen met de meer dan 40 miljoen fans en volgers van Now United over de hele wereld. Dit initiatief volgt op de razend populaire ‘Groundhog Day’-commercial voor de Amerikaanse Super Bowl, met Bill Murray in de hoofdrol. Na een reeks merkeigen teasers op de socialemediakanalen van Now United deze week, werd de campagne op zaterdag 7 maart 2020 op gang getrokken met de officiële release van het nieuwe Now United-liedje ‘Come Together’. De nieuwe videoclip ging niet onopgemerkt voorbij en werd in de eerste 24 uur van zijn bestaan al 1,8 miljoen keer bekeken.
Het Now United-partnerschap zal nieuwe autokopers aanspreken via een specifieke campagne op digitale en sociale media: de vijftien groepsleden brengen nieuwe muziek, dagelijkse en wekelijkse YouTube-shows, realtime aanwezigheid op Instagram, TikTok en Twitter, en merkuniformen voor de bandleden op het podium.
Now United is het eerste wereldwijde popteam en bestaat uit vijftien zangers en dansers uit evenveel verschillende landen: India, Brazilië, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, de Filippijnen, Finland, Zuid-Korea, Australië, Senegal, China, Japan, Duitsland, Rusland, Canada en de Verenigde Staten. Als geesteskind van Simon Fuller, een icoon uit de muziekindustrie, verzamelde Now United sinds hun lancering in 2017 al snel 40 miljoen toegewijde fans over de hele wereld.
“Jeep is uniek omdat het een wereldwijd automerk is, dat op elk continent onmiddellijk herkenbaar is,” aldus Olivier Francois, Chief Marketing Officer van FCA. “Onze fans en volgers over de hele wereld weten dat Jeep wordt gedreven door passie, authenticiteit en vrijheid. Now United deelt diezelfde kerneigenschappen met ons. Aangezien de band een zomertour maakt met Brazilië als eerste halte, kijken we uit naar het partnerschap met Simon Fuller, dat onze fans vertegenwoordigt en verenigt op een manier die alleen Jeep en Now United kunnen realiseren.”
Simon Fuller voegde eraan toe: “Ik kijk ernaar uit om Jeep te verwelkomen als een wereldwijde partner van Now United en om samen te werken met Olivier Francois, een genie op het gebied van branding, met een buitengewone innovatieve geest. Jeep is een iconisch merk en we delen zijn krachtige geest en zin voor avontuur. De betrokkenheid van Jeep bij onze ‘Come Together’-clip is de eerste van vele baanbrekende stappen die we samen willen zetten en die nieuwe manieren zullen bieden om samen te werken en onze fans over de hele wereld aan te trekken.”
Now United & Simon Fuller
Now United is het eerste wereldwijde popteam en bestaat uit vijftien zangers en dansers uit evenveel verschillende landen over de hele wereld: India, Brazilië, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, de Filippijnen, Finland, Zuid-Korea, Senegal, China, Japan, Duitsland, Rusland, Canada, Australië en de Verenigde Staten. Ze verzamelden in geen tijd 40 miljoen fans over de hele wereld.
Now United is de visie van Simon Fuller, de maker van American Idol en een gelauwerde Britse muziekproducent. Fuller is manager van onder meer de Spice Girls, Amy Winehouse, Annie Lennox, Kelly Clarkson, Carrie Underwood en vele anderen.
Volg Now United: YouTube: NowUnited | Instagram: @nowunited | Twitter: @NowUnitedMusic
Het merk Jeep
Jeep, dat kan schermen met een legendarisch erfgoed van ruim 75 jaar, staat garant voor authentieke SUV’s die toonaangevende capaciteiten verenigen met vakmanschap en veelzijdigheid voor mensen die dromen van uitzonderlijke reizen. Het merk Jeep is een open uitnodiging om volop te genieten van het leven dankzij een volledig gamma auto’s die eigenaars het gevoel geven dat ze elke rit met vertrouwen kunnen aanvatten.
Het huidige Jeep-gamma voor de EMEA-regio omvat de Cherokee, Compass, Grand Cherokee, Renegade en Wrangler. Om aan de vraag van consumenten over heel de wereld te voldoen, zijn alle Jeep-modellen die buiten Noord-Amerika worden verkocht verkrijgbaar met het stuur links of rechts en met een dieselmotor of benzinemotor. Jeep maakt deel uit van de merkenportefeuille van de wereldwijde autoconstructeur Fiat Chrysler Automobiles
Het Now United-partnerschap zal nieuwe autokopers aanspreken via een specifieke campagne op digitale en sociale media: de vijftien groepsleden brengen nieuwe muziek, dagelijkse en wekelijkse YouTube-shows, realtime aanwezigheid op Instagram, TikTok en Twitter, en merkuniformen voor de bandleden op het podium.
Now United is het eerste wereldwijde popteam en bestaat uit vijftien zangers en dansers uit evenveel verschillende landen: India, Brazilië, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, de Filippijnen, Finland, Zuid-Korea, Australië, Senegal, China, Japan, Duitsland, Rusland, Canada en de Verenigde Staten. Als geesteskind van Simon Fuller, een icoon uit de muziekindustrie, verzamelde Now United sinds hun lancering in 2017 al snel 40 miljoen toegewijde fans over de hele wereld.
“Jeep is uniek omdat het een wereldwijd automerk is, dat op elk continent onmiddellijk herkenbaar is,” aldus Olivier Francois, Chief Marketing Officer van FCA. “Onze fans en volgers over de hele wereld weten dat Jeep wordt gedreven door passie, authenticiteit en vrijheid. Now United deelt diezelfde kerneigenschappen met ons. Aangezien de band een zomertour maakt met Brazilië als eerste halte, kijken we uit naar het partnerschap met Simon Fuller, dat onze fans vertegenwoordigt en verenigt op een manier die alleen Jeep en Now United kunnen realiseren.”
Simon Fuller voegde eraan toe: “Ik kijk ernaar uit om Jeep te verwelkomen als een wereldwijde partner van Now United en om samen te werken met Olivier Francois, een genie op het gebied van branding, met een buitengewone innovatieve geest. Jeep is een iconisch merk en we delen zijn krachtige geest en zin voor avontuur. De betrokkenheid van Jeep bij onze ‘Come Together’-clip is de eerste van vele baanbrekende stappen die we samen willen zetten en die nieuwe manieren zullen bieden om samen te werken en onze fans over de hele wereld aan te trekken.”
Now United & Simon Fuller
Now United is het eerste wereldwijde popteam en bestaat uit vijftien zangers en dansers uit evenveel verschillende landen over de hele wereld: India, Brazilië, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, de Filippijnen, Finland, Zuid-Korea, Senegal, China, Japan, Duitsland, Rusland, Canada, Australië en de Verenigde Staten. Ze verzamelden in geen tijd 40 miljoen fans over de hele wereld.
Now United is de visie van Simon Fuller, de maker van American Idol en een gelauwerde Britse muziekproducent. Fuller is manager van onder meer de Spice Girls, Amy Winehouse, Annie Lennox, Kelly Clarkson, Carrie Underwood en vele anderen.
Volg Now United: YouTube: NowUnited | Instagram: @nowunited | Twitter: @NowUnitedMusic
Het merk Jeep
Jeep, dat kan schermen met een legendarisch erfgoed van ruim 75 jaar, staat garant voor authentieke SUV’s die toonaangevende capaciteiten verenigen met vakmanschap en veelzijdigheid voor mensen die dromen van uitzonderlijke reizen. Het merk Jeep is een open uitnodiging om volop te genieten van het leven dankzij een volledig gamma auto’s die eigenaars het gevoel geven dat ze elke rit met vertrouwen kunnen aanvatten.
Het huidige Jeep-gamma voor de EMEA-regio omvat de Cherokee, Compass, Grand Cherokee, Renegade en Wrangler. Om aan de vraag van consumenten over heel de wereld te voldoen, zijn alle Jeep-modellen die buiten Noord-Amerika worden verkocht verkrijgbaar met het stuur links of rechts en met een dieselmotor of benzinemotor. Jeep maakt deel uit van de merkenportefeuille van de wereldwijde autoconstructeur Fiat Chrysler Automobiles