Medewerker verkoopadministratie - Gent Motors

Medewerker verkoopadministratie

Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de administratie bij het verkoopproces: het aanmaken van verkoopfiches, het voorbereiden van de leveringsdocumenten, het opstellen van overnamedocumenten, het samenstellen van wagendossiers, ... Je staat in voor de boekhoudkundige facetten van de verkoopadministratie zoals opvolgen van betalingen van klanten, controle van diverse documenten (bestelbonnen, levering, facturen, ...). Dankzij jouw servicegerichtheid en enthousiasme help je de klanten in de concessie met plezier met al hun vragen. Je verwelkomt hen met de glimlach en verwijst hen door naar één van jouw collega’s indien nodig.

Profiel:

  • Je bent een administratieve topper voor wie de meest gangbare pc-toepassingen geen geheimen meer kennen. Heb je kennis van Navision? Dan heb je een extra troef in handen!
  • Telefonische contacten en opvolging schrikken je niet af.
  • Je hebt een passie voor de automotive sector.
  • Bij de termen “detailgericht”, “nauwkeurig” en “cijfermatig” denk je spontaan aan jezelf.
  • Communicatief zijn en empathisch handelen zijn twee van je kwaliteiten. Je voelt goed aan wat onze klant wil en hoe hij behandeld wil worden.

Ons aanbod

  • Wij garanderen u een functie waarbij u zal kunnen leren en groeien binnen een collegiale cultuur, waarbij samenwerking en de klantervaring centraal staat.
  • U kan een salarispakket verwachten dat markconform is, waarbij groepsverzekering en hospitalisatie deel uitmaken van het pakket.
  • Je wordt deel van een enthousiast team.

Geïnteresseerd?

Stuur ons jouw cv en sollicitatiebrief door naar vacature@gentmotors.be of neem contact op met Leen Reynaert via 09 220 60 00.