Laten we opnieuw beginnen met Italiaanse producten - Gent Motors

Laten we opnieuw beginnen met Italiaanse producten

Het is aan ons allemaal om met kracht, passie en trots aan de wederopbouw te werken.

Italië heeft net een moeilijke periode achter de rug, nadat het gedwongen was alles te sluiten. Nu is het tijd om opnieuw te beginnen, met gebruik van Italiaanse middelen en producten. De economie van het land moet weer op de rails komen, te beginnen met de echte piloten achter Italië: de Italianen zelf. Dit is het concept van de nieuwe video van FCA, een groep die al 121 jaar een technologische pionier is en een innovator in mobiliteit die nu steeds duurzamer wordt. Bovenal was FCA de motor van dromen voor een land dat in de jaren vijftig met toenemende hoop naar de toekomst begon te kijken.

"De FCA-groep wil een actieve rol spelen bij het herstel, zoals ze dat ook op vele andere momenten in de geschiedenis heeft gedaan, met de voeten op de grond en met een vurig verlangen om het uit te voeren", zei Olivier François, President van het merk Fiat wereldwijd en Chief Marketing Officer van FCA. "In deze video praten we met alle Italianen, onze medewerkers, onze verkopers, onze leveranciers en vooral onze klanten. Als we allemaal samenwerken, kunnen we de "motor" zijn van het herstel in Italië", verklaarde hij.

Vandaag als gisteren is de herstelmotor startklaar, met dezelfde vastberadenheid en dezelfde kracht. We kunnen het duidelijk zien in de ogen van de vrouwen en mannen die bij ons bleven tijdens deze beproeving, vol toewijding, passie en waardigheid. We zagen dezelfde emoties - hoop en trots - op de gezichten van onze medewerkers toen ze op 27 april door de deuren van de FCA-fabrieken in Italië liepen. En we zullen ze weer zien wanneer Italiaanse dealers en werkplaatsen op 4 mei weer opengaan. Het is het 'vuur in de buik' van een land dat een nieuw obstakel kan overwinnen. Puur en simpel, het Italiaanse volk.

Op dit moment heeft de FCA-groep besloten een bericht te sturen voor de toekomst van ieder van ons: "Made in Italy" -bedrijven moeten worden ondersteund. De grootste steun kan alleen komen van het Italiaanse volk, hun gevoel van verbondenheid en hun patriottisme. Vandaar de FCA-video-uitzending tijdens het traditionele 1 mei-concert in Rome, een krachtig emblematisch feest dat de hele natie verenigt. De film toont beelden die FCA's Italiaanse fabrieken, motortestlabs en de Centro Stile oproepen, afgewisseld met de gezichten van gezondheidswerkers, kantoorpersoneel en ondernemers. Elke persoon doet mee en biedt zijn emoties aan, of het nu gaat om het aantrekkelijke ontwerp van een project, het "geluid" van een motor of het bezorgen van boodschappen. Het is een dwarsdoorsnede van onze samenleving, die nooit is teruggegaan en dat ook nooit zal zijn.

Geproduceerd door het creatieve bureau Leo Burnett, met muziek van Flavio Ibba en verteld door Luca Ward, gaat de bewegende video verder in dezelfde geest als het suggestieve "A hymn in the streets" en de korte film "A letter from hope ”, met in de hoofdrol regisseur en scenarioschrijver Francis Ford Coppola.

Galerij

Gent Motors article image